Kirken kommer til dig, når du ikke længere selv kan komme til kirken

Kirke ud af huset

Vallensbæk Sogn holder gudstjenester ”ude af huset“ og dermed ment at sognepræsterne besøger plejehjem for at afholde gudstjenester med beboerne, der ikke selv kan komme til gudstjenesterne i kirken.

Rønnebækhus

Hver anden fredag i måneden kl. 15:00 - 16:00 – med undtagelse af juli – afholder sognepræst Charlotte Holm gudstjeneste for beboere i ældreboligerne Rønnebækhus og deres pårørende. Gudstjenesten efterfølges af kaffe og hygge og finder sted på 5. sal i ældreboligerne Rønnebækhus, Vallensbæk Stationstorv 6, 2665 Vallensbæk Strand.

Højstruphave

Sognepræst Maj Britt Færk Justesen holder gudstjenester hver tredje onsdag i måneden kl. 10:45 - 11:45 for beboere i ældre- og plejeboligerne på Højstruphave. Gudstjenesterne er ikke nævnt i kalenderen.

KALENDER for KIRKE UD AF HUSET