”Kom og gør et kup og nyd en sandwich og drikkevarer fra Menighedsplejens bod“

Høstmarked

Kom og gør et kup til Høstmarkedet, når pladsen foran Sognegården i løbet af få timer forvandles til en markedsplads med adskillige stadeholdere, der sælger antikviteter og loppemarkedseffekter.

Hver sensommer arrangerer Menighedsplejen i Vallensbæk Sogn Høstmarked, hvor der både er mulighed for at købe stadeplads og sælge ud af sine lopper eller blot shoppe i stadeholdernes lopperne.

Høstmarkedet i Vallensbæk Sogn sælger desuden hjemmelavede vafler, pickles, marmelade, juice, småkager, kager samt kyllinge-, frikadelle- og flæskestegs-sandwich og drikkevarer fra Menighedsplejens bod, hvor overskudet bla. går til julehjælp til økonomisk trængte familier i Vallensbæk menighed.

For at bestille en stadeplads sendes en email til: ingerm.andersen1@gmail.com og kr. 150 indbetales på reg.nr: 1551 kontonr: 1137 0608.

Hver loppestand er 1 x 2 meter.

Høstmarked