Filmklubben

'Det handler om at spise noget god mad, se en god film og at få en god snak om filmen bagefter over en tår kaffe, inden vi går hver til sit'.

Helligtrekongers Kirkes Filmklub drives af frivillige, som laver maden. Dertil kan man købe en øl, en lille flaske vin eller man kan dele en hel flaske.

En af sognets præster holder et oplæg om den film, der er på programmet.

Priser:

Der betales et årligt kontingent på 25 kr. som betales første gang man tilmelder sig en filmaften.

Madbillet (drikkevarer tilkøbes) - 95 kr.

Drikkevarer:

1 hel flaske rød-/hvidvin - 80 kr.

1/2 flaske rød-/hvidvin - 50 kr.

1 glas rød-/hvidvin - 25 kr.

Øl - 15 kr.

Sodavand - 10 kr.

Kontanter eller MobilePay modtages.

De frivillige madhold forbeholder sig ret til ændringer i menuen.

Tilmelding og betaling:

Tilmelding og betaling sker online her på hjemmesiden og billetsalget åbner en måned før arrangementet afholdes.

For mere information omkring filmen, kan du læse her på hjemmesiden, hente en folder i sognegården eller ringe til sognepræst Maj Britt Færk Justesen på telefon: 72 10 00 91.

Vi forbeholder os retten til ændringer af film.

Kirkebil

Kan du ikke transportere dig selv, eller er du utryg ved at færdes om aftenen, kan du selvfølgelig bestille kirkebil til Filmklubben.

Kontakt kirkekontoret på tlf.: 43 64 00 99 senest onsdagen før.

Filmklubben i Helligtrekongers Kirke